گیوتین صنعتی

دستگاه گیوتین صنعتی، یکی از دستگاه‌های حیاتی در صنعت و تولید است که برای برش دقیق و مطمئن مواد مختلفی از جمله فلزات، چوب، پلاستیک و… استفاده می‌شود. این دستگاه با تکنولوژی پیشرفته خود، توانایی برش دقیق و سریع را با ارتفاع و عرض قابل تنظیم، فراهم می‌کند. همچنین، دستگاه گیوتین صنعتی از قابلیت ایمنی بالایی برخوردار است و با کنترل دقیق توانایی برش مواد با ضخامت‌های مختلف را دارد. به همین دلیل، این دستگاه در اکثر صنایع مانند خودروسازی، ساختمان‌سازی، صنایع چوب و مبلمان‌سازی و… برای برش مواد به کار می‌رود.

پانچ

سوراخ کاری و ایجاد حفره یا برجستگی در انواع متریال های موجود اعم از ورق های فلزی و کاغذی تا چوبی را می توان تعریف کلی پانچ دانست. پانچ ورق با دستگاه CNC یا ورق پانچ شده (Perforated metal) نیز یک فرآیند شکل‌دهی فلزات است که در آن با استفاده از یک پرس پانچ، به ابزاری به نام پانچ نیرو وارد می‌شود تا به داخل قطعه فلزی وارد شده و با برش دادن قطعه، در آن سوراخ ایجاد کند. مواد اولیه استفاده شده برای ساخت ورق پانچ، ممکن است ورق گالوانیزه (سفید)، ورق روغنی(نورد سرد)، ورق سیاه (نورد گرم)، ورق آلومینیوم یا ورق استیل باشد. همچنین ورق پانچ شده در ضخامت های گوناگونی تولید و عرضه می شود و هر یک از انواع آن کاربرد خاصی دارد.

غالباً پانچ پس از عبور از قطعه و سوراخ کردن آن، به یک حفره حدیده در زیر قطعه وارد می‌گردد. سوراخ هایی که در ورق پانج ایجاد می شود، ممکن است دایره ای یا مستطیلی شکل باشد، ولی گاهی نیاز به حفره هایی با اشکال پیچیده تر هست که برای ساخت این اشکال، ورق را با محاسبه دقیق موقعیت، چند بار از زیر دستگاه عبور داده و یا از پانچ های متعدد استفاده می کنند. بسته به نوع و جنس قطعه‌ای که پانچ می‌شود، این قطعات قراضه ممکن است بازیافت شده و دوباره استفاده شوند یا دور ریخته شوند.

نشانیاصفهان ، جاده مبارکه شهرضا، شهرک صنعتی جمبزه ، فاز دو ، ورودی اول

تلفن تماس031-53330060-9

پست الکترونیکیinfo@fuladform.com

Designed and supported by Avinnet